FAQ - Najczęściej zadawane pytania

Jak założyć konto użytkownika?

Aby założyć konto użytkownika:

1. Przejdź do strony www.polskaatrakcyjna.pl
2. Kliknij przycisk Zarejestruj
3. Pojawi się okno z wyborem typu konta, należy wybrać konto „Użytkownik” i kliknąć „Wybierz”
4. Wprowadź wymagane dane wraz z adresem e-mail oraz utwórz hasło (musi ono składać się z co najmniej 8 znaków i rozróżnia się w nim małe i wielkie litery). Adres e-mail i hasło będą Ci potrzebne, aby zalogować się do konta.
5. Kliknij przycisk „Zarejestruj” i wykonaj podane instrukcje.

Aby w pełni aktywować swoje konto potwierdź adres e-mail.


Jak założyć konto właściciela atrakcji?

Aby założyć konto właściciela atrakcji:

1. Przejdź do strony www.polskaatrakcyjna.pl
2. Kliknij przycisk Zarejestruj
3. Pojawi się okno z wyborem typu konta, należy wybrać konto „Właściciel Atrakcji” i kliknąć „Wybierz”
4. Wprowadź wymagane dane wraz z adresem e-mail oraz utwórz hasło (musi ono składać się z co najmniej 8 znaków i rozróżnia się w nim małe i wielkie litery). Adres e-mail i hasło będą Ci potrzebne, aby zalogować się do konta.
5. Kliknij przycisk „Zarejestruj” i wykonaj podane instrukcje.

Aby w pełni aktywować swoje konto potwierdź adres e-mail. W kolejnym kroku nasz pracownik skontaktuje się z Tobą w celu ustalenia warunków współpracy. Po dokonaniu opłaty za Twoje konto będzie ono aktywne.


Jak założyć konto właściciela noclegu?

Aby założyć konto właściciela noclegu:

1. Przejdź do strony www.polskaatrakcyjna.pl
2. Kliknij przycisk Zarejestruj
3. Pojawi się okno z wyborem typu konta, należy wybrać konto „Właściciel Noclegu” i kliknąć „Wybierz”
4. Wprowadź wymagane dane wraz z adresem e-mail oraz utwórz hasło (musi ono składać się z co najmniej 8 znaków i rozróżnia się w nim małe i wielkie litery). Adres e-mail i hasło będą Ci potrzebne, aby zalogować się do konta.
5. Kliknij przycisk „Zarejestruj” i wykonaj podane instrukcje.

Aby w pełni aktywować swoje konto potwierdź adres e-mail. W kolejnym kroku nasz pracownik skontaktuje się z Tobą w celu ustalenia warunków współpracy. Po dokonaniu opłaty za Twoje konto będzie ono aktywne

Jak założyć konto dla Jednostki Samorządu Terytorialnego?

Aby założyć konto dla Jednostki Samorządu Terytorialnego przejdź na stronę
www.polskaatrakcyjna.pl/wspolpraca i wypełnij formularz, albo skontaktuj się z nami
telefonicznie pod numerem telefonu: 22 711 71 77. Nasz pracownik ustali z Państwem
warunki współpracy i po ich akceptacji zostanie utworzone dla Państwa konto w
serwisie i nadany login i hasło.

Usuwanie konta w serwisie?

Aby usunąć swoje konto:

1. Wyślij do nas maila z prośbą o usunięcie konta korzystając z formularza na stronie
www.polskaatrakcyjna.pl/kontakt w ciągu 5 dni roboczych Twoje konto zostanie usunięte.
2. Po usunięciu Twojego konta nasz pracownik poinformuje Cię o tym.

Jak zalogować się do konta?

Aby się zalogować na swoje konto:
1. Przejdź do strony www.polskaatrakcyjna.pl
2. Kliknij przycisk „Zaloguj”
3. Pojawi się okno logowania
4. Wprowadź swój login i hasło i kliknij przycisk „Zaloguj”
5. Po zalogowaniu się wybierz opcję „Zarządzaj profilem”

Jak zmienić hasło do konta użytkownika?

Aby zmienić jasło do konta:

1. Po zalogowaniu się na swoje konto po lewej stronie masz opcję zmień hasło.
2. Wprowadź nowe hasło i zapisz.
3. Twoje hasło zostało zmienione.

Zmiany hasła można dokonać również przez opcję przypominania hasła podczas procesu logowania do konta.

Nie mogę się zalogować. Nie pamiętam hasła?

Aby odzyskać dostęp do konta:

1. Przejdź do strony www.polskaatrakcyjna.pl
2. U góry strony kliknij przycisk „Zaloguj”
3. W oknie logowania kliknij przypomnienie hasła
4. Podaj adres e-mail zarejestrowany na Twoim koncie i wykonaj podane instrukcje.

Po wprowadzeniu adresu e-mail automatycznie wysyłamy wiadomość e-mail na podany adres. Jeśli to nastąpi:

1. Zaloguj się do swojej poczty e-mail.
2. Kliknij łącze Zresetuj swoje hasło w wysłanej przez nas wiadomości.
3. Wykonaj podane instrukcje.

Brak wyników